сряда, 16 април 2014 г.

Барбара Делински
Барбара Делински се нережда сред една от авторките,които пишат не само любовни криминалета,трилъри и женска проза ,но някак особено се доближава до мен чрез емоциите  в книгите си и сериозните проблеми,които засяга.Делински е не само добър автор,но и много силна жена,след като успешно преборва рака на гърдата.

Творчеството й обхваща около 60 книги ,преведени над 24 езика.Интересното при мен беше ,че първите две книги ,които четох от Делински не ме впечатлиха особено.По-новите й романи са много сполучливи и много ми се нравят.

Ето моя топ 5 на авторката Барбара Делински:


5.”Съседката”-Много увлекателна история,която страшно напомня на „Отчаяни съпруги”.Не ме разбирайте погрешно ,напротив историята страшно ми хареса,беше като пъзел и сякаш се разказваха няколко паралелни истории.С тази книга Делински ме срази.А и какво да правя,имам симпатия към книги ,където в сюжета има бебета и бременност.

4.”Повече от приятели”-Доста по тежичка книга.Тук историята обхваща всички поколения на две семейства на които уж всичко им е наред,а въобще не е така.Един нечакан гостенин обръща двете семейства с главата надолу,разбира  се за добре.

3.”Да флиртуваш с Пит”-Тази книга беше истинско емоционално изпитание на моменти.Най-тежкото четиво ,което засега съм чела от Делински.Все още си задавам въпроса как може родителите да се отнасят по такъв начин с децата си?Не са ли тези ,които да възпитат добре малкия  човек?Тук е трудно да коментирам,това трябва не само да се прочете ,а да се почувства.

2.”Три желания”-Това е последната книга,която прочетох от Барбара.Има някои общи моменти с по-горе споменатата книга,но тези сълзи бяха от положителни емоции.Въпреки тъжния финал на историята от всяка страница на книгата лъха един особен оптимизъм и непоклатима вяра в доброто.Никога не е късно да се промениш към по-добро.

1.”Горчив триумф”-Смело мога да заявя ,е това е книгата която ме е държава до късни доби изправена на нокти.Ако имаше оскар за главен антагонист,то Джон Сейнт Джон  е негов първи носител.Толкова зло в само един човек.Историята си беше истински трилър-предателства,насилие,мръсни сделки,отмъщение и разбира се,много любов.Любовта между главните герои отново се раждаше от пепелта,въпреки Джон.Много добре написана история,която беше точно по моя вкус.От това би станало много интересен филм.

Тези история ме впечатлиха най-много и  ако имам възможност пак ще прочета някоя книга на въпросната авторка.Ще спомена и „Нежно и красиво” и „Гореща вълна”,които не ми харесаха.Никакво действие,въобще нищо което да ми направи впечатление,че даже не помня имената на главните.Все пак всеки автор има слаби и силни книги ,както и хората имат различни вкусове,а особено моите понякога са много странни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар