неделя, 17 март 2013 г.


Любовта ръжда не хваща.

Съгласна съм ,в частност на тази книга.Още с първото изречение ме грабна ,споменавайки любимото ми руско име-Дмитрий. Този път е злодей и то много лош.Другото което ми въздейства беше историята.Обичам книги с предистория.Тийнейджърският романс на Мелиса и Уилям е толкова красив.Тя е  светлината в неговия черен живот на лишения.Сирак ,Уилям виждайки живеца в очите ,я пожелава….страстта е сила,неподвластна на човешкия разум.
Разделени  чрез измама,пред тях стои най-трудната задача-да се борят срещу себе си.А тази борба е най-трудна.Една перманентна агония ден след ден.Докато Уил се бори срещу себе си,Мелиса се предава.
След години единия успял,другият загубил ,серия от убийства отново си събират.И когато вече те са пленници на страстта и любовта.Отново заедно свещу всичко и всичко,и този път няма да се предадат!
Това беше първа ми книга на Луиз,и останах очарована.хареса ми че оставя горещите сцени на нашето въображение и разкрива страстта по един особен начин.Очарована съм от книгата.А и някак се индифицирам с героинята на Мелиса. Любовта и страстта заедно са опасна комбинация!

Няма коментари:

Публикуване на коментар